پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226490
ايران 3 – چين يک / بلندقامتان واليبال روي سکو نخست AVC کاپ
تاریخ انتشار : 1395/07/07 19:48:37
نمایش : 1155
تيم ملي ب واليبال ايران با پيروزي مقابل چين در ديدار فينال مسابقات کنفدراسيون مردان آسيا به مقام قهرماني اين رقابت‌ها دست پيدا کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، پرونده رقابت‌هاي واليبال قهرماني کنفدراسيون مردان آسيا با قهرماني تيم ملي واليبال ايران بسته شد. تيم ملي ب واليبال ايران در ديدار فينال پنجمين دوره اين رقابت‌ها به مصاف تيم ملي چين رفت و با شکست اين تيم موفق شد براي سومين بار در تاريخ اين رقابت‌ها مدال طلاي AVC کاپ مردان را از آن خود کند.
 
شاگردان ناصر شهنازي در اين ديدار با حساب 3 بر  يک موفق شدند چين را از پيش رو برداشته و روي سکوي نخست اين رقابت‌ها بايستند. پيش از ديدار فينال اين مسابقات دو تيم ملي ژاپن و چين تايپه براي کسب مقام سومي در چارچوب ديدار رده بندي به مصاف هم رفتند که در نهايت تيم ژاپن موفق شد با نتيجه 3 بر يک مقابل تيم ملي چين تايپه به پيروزي رسيده و عنوان سومي اين مسابقات را از آن خود کند.
 
به اين ترتيب پنجمين دوره رقابت‌ها واليبال کنفدراسيون مردان آسيا که از يکم مهر ماه با حضور 8 تيم و به ميزباني کشور تايلند آغاز شده بود، با مشخص شدن چهره تيم‌هاي برتر به کار خود پايان داد. در پايان اين مسابقات تيم‌هاي ايران، چين و ژاپن به ترتيب به عناوين اول تا سوم اين مسابقات رسيدند و ‌تيم‌هاي چين تايپه، قزاقستان، استراليا، تايلند و کره جنوبي به ترتيب در رده‌هاي پنجم تا هشتم ايستادند.
 
تيم ملي ب واليبال ايران با هدايت ناصر شهنازي در پنجمين دوره اين رقابت ها حاضر شده بود و موفق شد با ايستادن روي سکوي نخست اين رقابت‌ها به کار خود پايان دهد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html